duminică, 4 ianuarie 2009

Promisiune

Am citit blogul Gazutzei si al lui Sandy si am preluat o leapsa, sa vad daca eu voi fi in stare să scriu 99 de lucruri despre mine.

1-Mă numesc Petre Elena Andra
2-Sunt studentă în anil 2 la FJSC
3-Sunt grupa 1
4-Am 20 de ani şi abia aştept să fac 21
5-Sunt născută pe 23 martie 1988
6-Sunt din Buzău
7-Acum stau în Bucureşti cu chirie cu fratele meu
8-Prietenul meu stă la 2 blocuri distanţă de mine
9-Îl cheama Tony
10-Suntem împreuna de 2 ani 9 luni si 11 zile (am numărat)
11-Lucrez part time de 2 luni
12-Sunt studentă la jurnalism pentru că îmi doresc din clasa a IX-a
13-La un moment dat am vrut să dau şi la Academia de Poliţie
14-Cred că o să optez pentru jurnalism
15-Voi face un master de PR
16-Sau poate ca îmi dau licenţa în PR şi fac master de junralism
17-Mai am puţin să mă găndesc
18-Sunt anul 2 şi simt ca am început facultatea de puţin timp
19-Mă sperie gândul că termin
20-Mă face să mă simt bătrână
21-În timp ce scriu postul ăsta îmi propun să scriu mult mai mult pe blog
22-L-am cam neglijat
23-Acum vorbesc cu o prietenă din copilărie care nu e în ţară
24-Mi-e dor de ea
25-Am puţini prieteni
26-Sper că cei pe care îi am îmi sunt prieteni adevăraţi
27-Am fost şi dezamăgită de unii presupuşi prieteni
28-Nu fumez
29-Beau alcool dar destul de rar
30-Se mai întâmplă să întrec măsura
31-Mă vopsesc frecvent
32-Îmi place să-mi schimb culoarea părului
33-Prietenii mei cred că îmi stă bine vopsită în culori deschise
34-Mă îmbrac mai mult sport
35-Aş vrea să mă îmbrac şi elegant dar e cam incomod şi prietenul meu crede că nu-mi stă bine
36-Îmi place să mă implic in tot felul de lucruri
37-Îmi ocup timpul cu multe chestii
38-Tony zice că îmi place să ma stresez
39-El nu înţelege cum reuşesc eu să nu prea am timp liber
40-Am realizat ca am sarit 10 numere
41-Incerc sa caut alte idei de scris
42-Era normal sa sar daca nu eu am facut filologie si nu le am cu matematica
43-Culmea culmilor:ieri proprietara apartamentului in care stau mi-a propus sa ii dau meditatii copilului ei la matematica
44-Maine dau examen la semiotica si trebuie sa invat
45-Imi dau seama ca aberez
46-Imi place mult anotimpul primavara
47-Tot cxe am zis aici(de la 40 la 48) nu prea are legatura cu restul
48-Gata, am umplut si numerele lipsa
49-Îmi place să planific totul
50-Înainte de orice fac mă stresez
51-Dacă nu ma stresez simt că nu va ieşi bine
52-Am ajuns la jumătate şi parcă am zis puţine:)
53-Îmi place să spal rufe cu mâna
54-Nu îmi place să şterg praful
55-Mi se face rău de la orice soluţie de şters praful
56-Îmi place culoarea verde
57-Am camera verde(mobilă, perdele, mocheţele)
58-Vreau sa am un copil
59-Nu am preferinţe
60-Tony vrea băiat
61-Dacă va fi fată aş vrea să o cheme Medina
62-Toată lumea râde când aude numele ăsta, mie îmi place
63-Când scriam mai sus îmi mai venise o idee să scriu ceva dar am uitat
64-Îmi plac filmele siropoase
65-Îmi cumpăr colecţia Adevărul
66-Cartea mea preferată este "Crimă şi pedeapsă"
67-Înainte citeam mult, acum nu prea mai am timp
68- Îmi place să-mi planific timpul
69-Uneori îmi notez în agendă tot ceea ce vreau să fac în săptămâna care urmează
70-Dacă nu reuşesc mă simt vinovată
71-Sunt stresată sa fac curat
72-Nu suport să se plescăie la masa
73-De fapt nu suport să aud vreun sunet la masă
74- Am carnet de şofer de 3 ani aproape
75-Am avut carnetul luat o lună
76-Am depăşit pe linie continuă
77-Nu mai ştiu ce să scriu
78-Frate-meu învaţă legislaţia
79-Luni începe facultatea şi serviciul
80- Anul ăasta am avut cel mai tare revelion din ultimii 20 de ani :D
81-Am chef să dansez
82- Trebuie să scriu 3 referate
83-Nu am terminat ancheta pentru TIJ
84- Vreau la munte
85-Nu am văzut niciodată marea iarna, în fiecare iarnă îmi propun să o văd
86-Frate-meu cască şi speră să plec o dată de la calculator
87-Vreau laptop
88-De fapt vreau mai multe
89-Mi-e frică de găini
90-Şi de cuţite
91-Sunt obosită
92-Îmi propun să-mi rezerv vreo 2-3 zile să văd toate ecranizările Harry Poter
93-Vreau să învăţ să gătesc
94-Anul ăsta o să merg mai mult pe jos decâ cu Ratb-ul sau cu metroul
95-Pe 1 ianuarie seara am descoperit că îmi palce să mă joc mima
96- Aş vrea să văd un film în seara asta dar mi-e somn
97-Mai am două parcă tot nu am spus tot despre mine
98-O să merg să dorm că sunt obosită
99-Noapte bună


Dau leapşa oricui o vrea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

:D merci pentru preluare. :*