joi, 20 mai 2010

FJSC-Style II

Pentru ca v-am promis ca voi continua serialul FJSC, va prezint cel mai NASPA cadru didactic din FJSC.
Chiar daca cred ca toata lumea stie despre cine vorbesc ii voi spune C.C. Prima intalnire cu C.C a fost in semestrul I din anul I. Ceea ce imi amintesc din cursul ala a fost ceea ce ne-a zis C.C. la inceput :"Niciodata sa nu lucrati in acelasi loc cu sotul/sotia!" In rest, cursul din semestrul ala a fost un pic cam greu. Imi amintesc ca ne obliga sa mergem la evenimentele ce aveau loc in facultate si ne dadea test la urmatorul curs. Daca mergeam trebuia sa scriem pe test "Am fost la eveniment!".Cand am dat testul de semestru la respectivul curs am invatat toata noaptea. A fost prima data cand nu dormeam ca sa invat.
Dar cele mai "placute'' evenimente legate de mult celebra doamna C.C. au fost din anul II, semestrul II. La examenul din sesiune a intarziat 2 ore. Si, pentru ca nu a fost suficient, a zis ca tot noi suntem nebuni si nu intelegem ca si altii au probleme. Ca atare am picat de 2 ori examenul ala, mi-era drag sa o vad.
Stiu ca sunt colegi care au avut intamplari mult mai neplacute cu dansa, asa ca ii invit la amintiri. Nu doar domnul Petcu merita felicitari, altii merita pietre!!

Niciun comentariu: