vineri, 26 iunie 2009

Michael Jackson

Michael Jackson s-a stins din viata la varsta de 50 de ani (in august implinea 51).
Am aflat aceasta stire dis-de-dimineata de la Stirile ProTV -a fost stirea cu care mi-am inceput ziua (si singura stire care m-a convins sa nu schimb canalul). Cu toate ca nu am fost un fan adevarat, vestea mortii superstarului m-a intristat. Cred ca motivul intristarii a fost dat de "ciudatenie" ultimelor sai 10 ani.
Se pare ca a murit de atac de cord. De asemenea se zvoneste ca acest atac a fost provocat de o supradoza de medicamente/calmante. Michael pregatea mega-turneul de adio si facea foarte multe repetitii in acest sens; dupa ultima repetite a luat un calmant foarte puternic (un fel de morfina) care, se pare, i-a atras moartea.
Imi pare rau pentru moartea lui si imi pare rau ca a murit fara sa-si indeplineasca marea dorinta: mega turneul de adio.

P.S.-informatiile legate de medicamentele ce i-au adus moartea le-am preluat de pe site-ul ProTV, nu-mi apartin.

Niciun comentariu: