duminică, 12 iulie 2009

O leapsa mica

Am dat peste acest blog si am preluat o leapsa. Simplu, clar si la obiect. Am mai vazut-o si pe alte bloguri asa ca ma voi alinia trendului.

1) Luati cartea cea mai la indemina, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand.
"-Nu stiu, zise ea. Nu ne-a pus sa invatam. Ne-a trimis sa..." recunoaste cineva cartea?:D
2)Fara sa verificati, cat e ora?
13:20
3)Verificati!
13:29-am fost pe aproape
4)Cum sunteti imbracat?
O pereche de pantaloni scurti rosii si un tricou albastru-haine super lejere de casa:)
5)Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Inainte mi-am verificat e-mailul si ascultam muzica de la Utv din camera alaturata.
6)Ce zgomot auzitit in afara de cel al calculatorului?
Tv-ul din camera alaturata si unu care ambaleaza masina in fata blocului.
7)Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Aseara, am fost la un prieten si ne-am jucat carti si am baut vin:)
8)Ce-ati visat ieri noapte?
Nimic, sau cel putin nu-mi amintesc
9)Cand ati ras ultima data?
Acum 30 de minute
10)Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
O sabie, un tv pus pe suport-atat. Este camera iubitului meu, de aia:)
11)Daca ati deveni milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O casa!Clar!!
12)Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Boogie
13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Inca nu, abia m-am trezit:)
14)Ce parere aveti despre acest chestionar?
Na face sa ma gandesc mai mult la lucrurile marunte din jurul meu.
15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Mi-e somn :D
16)Care ar fi prenumele copilului dvs daca ar fi vorba despre o fetita?
Medina
17)Si daca ar fi borba de un baiat?
Darius
18)V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Nu. Eu sunt o tanara cu vise de schimbare si rvolutioanare:)
19)Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
Nu pot rezista staruintelor celor de dincolo, du-te inapoi, ei te iubesc prea mult!....m-am intristat!
20)Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?
As vrea ca oamenii sa nu mai fie asa de nepasatori cu natura si mediul inconjurator.
21)Va place sa dansati?
Da!
22)George Bush?
Mare greseala!
23)Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
O formatie de fete (nu stiu cum se numesc) care au preluat melodia celor de la Ozone-Dragoste din tei.

Dau leapsa catre: Andressa , Dina, Oana , Vlady , Sandy , Florin .

Niciun comentariu: